Monday, August 07, 2017

Zondag rustdag en vooruit, nog een klein stukje lopen dan... Flohmarkt [7]



Echt maar een klein stukje... ons buurtje uit, de drukke weg over en een ander rustig buurtje in. Daar had ik de aankondiging gezien van een Flohmarkt deze zondag. Ik dacht nog, nou dat is een klein buurtmarktje, zal wel niet zo druk zijn. De warenmarkt hier was tenslotte ook maar een kraam of 10.


Goh.Had ik me even vergist! Harstikke druk, veel kramen met van alles en nog wat. Het eerste waar ik tegenaan liep was deze Dirndl, in tweed!


 Ook hier tijd voor een kopje koffie, de dames van de kerkvereniging hadden druk gebakken en koffie gezet om geld in te zamelen.


En... bakken vol met Märklin! Treintjes, onderdelen, huisjes en bomen en.. glunderende heren die hier vonden wat ze nog misten.


Uiteraard! Een broodje worst voor de liefhebber, vers vom Grill! We hebben er een gedeeld. Braaf he?


De aankoop van de dag... een opbergdoosje met rond-brei naalden. Het ging me om het doosje waar zo mooi mijn Tunische haaknaalden in passen, want ik kán helemaal niet breien. En nu wil ik het toch leren. Tsja.

(Nou, eigenlijk was mijn aankoop van de dag een schattig zwart-wit geblokt blousje van Ralph Lauren voor 10,-- Het hangt al gewassen en gestreken in de kast!)

1 comment:

  1. Lovely knitting needles!
    Of course I'm taken with the mug.

    ReplyDelete

Thanks for visiting! I really appreciate and enjoy reading all your comments! If you have any questions feel free to email me.